ثبت آگهی و فروشگاهی ترندیفا – ما با داشتن كادری مجرب و متخصص در امور تبليغات اينترنتی و فروشگاهی بستری مناسب را براي معرفی و فروش كالا ، خدمات و يا نيازهای روزمره شما فراهم آورده ايم.
ثبت آگهی و فروشگاهی ترندیفا عملکردی مشابه با سایت های حراجی ترکیه ای ترندیول و مارکوفانی دارد و شما میتوانید با درج آگهی در ترندیفا، محصولات، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و برند خود را بصورت کامل معرفی کنید و یا محصول هایتان را بفروش برسانید یا با تخفیف های شگفت انگیز بصورت مستقیم، خودتان در فروشگاه سایت ترندیفا قرار دهید و بفروش برسانید.
در عصر امروز که ارتباطات به عنوان یک اصل بسیار مهم برای افزایش فروش بیشتر به حساب آورده می شود قطعا پیدا کردن ابزار های ارتباط قوی نیز بسیار مفید می باشد ثبت آگهی و فروشگاهی ترندیفا یک وب سایت ثبت آگهی و چند فروشگاهی حرفه ای می باشد که به صورت منظم و هدفمند ساخته شده است.
وب سایت های زیادی در زمینه ثبت آگهی یا درج آگهی فعالیت دارند که وب سایت ثبت آگهی و فروشگاهی ترندیفا نیز یکی از این وب سایت ها می باشد ایجاد دسته های مختلف ، نمایش آگهی به صورت حرفه ای ، سرعت بالا نمایش و انعطاف پذیری نمایش در تمامی دستگاه های متصل به اینترنت برای نمایش آگهی شما تنها بخشی از ویژگی های وب سایت ترندیفا برای به نمایش در آوردن آگهی و محصولات شما می باشد.
شما با استفاده از وب سایت ترندیفا به آسانی ثبت نام و ثبت آگهی را انجام دهید و خدمات و کالاهای خود را با کمترین هزینه در اینترنت به اشتراک بگذارید، لازم به ذکر می باشد ثبت آگهی در کوتاه ترین زمان قابل انجام بوده و بعد از تایید توسط کارشناسان این مجموعه قابل مشاهده می باشد
ثبت آگهی ترندیفا پايگاهی است مناسب داراي مكان های تبليغاتي طبقه بندي شده كه روزانه بازديد كنندگان بسيار زيادی از طريق بزرگترين موتورهای جستجوی دنيا مانند گوگل و ياهو و همچنين پربيننده ترين وب سايت هاي ايراني دارد و اين روند روز به روز در حال بهبود است .
شما نياز نداريد كه آگهي خود را با هزينه هاي گزاف در چندين سايت مختلف معرفی كنيد با ثبت آگهی ترندیفا همزمان آگهی شما در اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و فیسبوک راه معرفی آگهی شما را برای كاربران هموار مي كنيم و افرادي كه به كالا يا خدمات شما نيازمند هستند را به سوي شما هدايت می كنيم .
ترندیفا – آغازگر نسل جدیدی از معرفی برندها و فروشگاههای اینترنتی با تمرکز ویژه روی فروش لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه.
ثبت آگهی و فروشگاه محصولات اینترنتی ترندیفا با موضوعات:
- لباس زنانه شامل : کیف، کفش، پیراهن، مانتو، لباس مجلسی، شال، روسری، پالتو، شلوار، عینک آفتابی، بلوز، دامن، تونیک، شومیز و …
- پوشاک مردانه شامل : تیشرت، پیراهن، شلوار، کت، کمربند، کلاه، دستکش، کفش، کیف، بارانی، پالتو، کاپشن و …
- لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن و …
- اکسسوریز شامل: عینک آفتابی، ساعت، زیورآلات و …
- محصولات کودک و نوزاد شامل: اسباب بازی، لوازم تحریر، بادی، لباس راحتی، جوراب، شلوار، زیورآلات، شیشه شیر، ظرف غذا و …
- محصولات خواب و حمام شامل: بالش و پتو، روتختی و کاور، حوله، کوسن و پادری و…
- کالاهای آشپزخانه شامل سرویسهای غذاخوری، سینی، ماگ، ظروف میوه و شیرینی، فلاسک و …
- لوازم جانبی الکترونیک شامل هدفون، هدست، اسپیکر، کیف و کاور، کابل، شارژر، پاوربانک و…
ثبت آگهی و فروشگاهی ترندیفا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی پوشاک ایران ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، به شما اطمینان میدهد با قیمتی مناسب، محصولی اصل از برترین برندهای جهان از قبیل:
GAP, H&M, Giordano, La Senza, Nike, Adidas, Oysho, Ray-Ban, Versace, Chanel, BVLGARI, Zara و … را به دست شما میرساند و تجربهی خرید اینترنتی لذتبخشی را خواهید داشت.
علاوه بر این برندهای نام آشنا در ایران، ترندیفا عرضه کنندهی برخی از معتبرترین برندهای جهانی است که پیش از این کمتر در ایران شناخته شده بودند. برندهایی آمریکایی نظیر TCP ,Nine West و یا برند فرانسوی Celio که همزمان با فروش در فروشگاههای معتبر جهان، در ترندیفا نیز عرضه میشوند.
کالاهای خریداری شده از ترندیفا در طول ایام هفته در ظرف ۲۴ ساعت بدون هیچ هزینه اضافی (برای خریدهای بالای یکصد هزار تومان) بصورت ارسال رایگان تحویل داده میشود و امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.
شما میتوانید در صورت عدم رضایت، محصول خریداری شده را تا ۷ روز پس از خرید، عودت دهید و هزینه خود را به صورت کامل دریافت کنید.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum)
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum)
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum)
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum)
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.